środa, 11 grudnia 2019

Spacerkiem po Jeleniej Górze...

Późnojesienny spacer po Jeleniej Górze rozpocząłem w  KSIĄŻNICY KARKONOSKIEJ  od obejrzenia wirtualnej wystawy  GALERIA W TLE  Jakoś wcześniej nie dociekałem o co to chodzi, a chodziło o wyświetlanie poszczególnych prac na ekranie monitora - kilka z nich uwieczniłem :
Potem ruszyłem w miasto - ściślej to na jeleniogórski  RYNEK  - teraz już w wystroju świątecznym :
Przyznaję, że założyłem sobie, iż tym razem skupię się na rynku - takoż uczyniłem :

Jakiś duży 4-silnikowy...
...samolot psuł niebo nad rynkiem ;)
Kontynuuję okrążanie :
Arkady na rynku mnie sprowokowały ;)
Gdzieś obok startował rzadki model Mercedesa po przeróbce Brabusa - ale i AMG w nim mieszało?
Ponownie ratusz :
I ostatnie spojrzenie na to piękne miejsce :
Zaglądam jeszcze do  KOŚCIOŁA PODWYŻSZENIA KRZYŻA ŚWIĘTEGO  - fotografowałem go już kiedyś wnikliwie zatem wnętrza odpuszczam. Tym razem kilka kadrów na zewnątrz :
I ostatni rzut oka na obiekt, którego kopuła góruje w pejzażu miasta - najlepiej to widać z  WIEŻY WIDOKOWEJ  na wzgórzu Bolesława Krzywoustego :
Gdybym miał więcej czasu odwiedziłbym  PAŁAC PAULINUM  - można również zajechać  LOTNISKO AEROKLUBU  i pozostając w tej tematyce odwiedzić Górę Szybowcową na której jeszcze nie byłem...muszę to nadrobić :)

Wpis na potrzeby  POLSKA  i  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE

JELENIA GÓRA W SMOGU...
JESIENNY SŁONECZNY RYNEK

Na koniec jeleniogórskie drzewa :

2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę odwiedzić Jelenią Górę. Bardzo klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.