niedziela, 15 grudnia 2019

Elektryfikacji koniec - czyli w końcu elektryczne składy w Zgorzelcu...

Proces elektryfikacji w rejonie Zgorzelca śledziłem na tyle ile mogłem -  TEN WPIS  pokazuje kolejne jego procesy. Remont  STACJI ZGORZELEC  również uwieczniałem -  TUTAJ 
Dziś nadejszła wiekopomna chwila - pierwszy raz od czasów wojny elektryczny skład ruszył ze stacji Zgorzelec - było to wczesnym rankiem ale nie umknęło Koledze, który czym świt (4:55) nagrał ten historyczny moment -  FILMIK
Ja nie byłem zdolny do takich poświęceń - zdjęcia zrobiłem w godzinach popołudniowych. Na razie EZT (elektryczny zespół trakcyjny) zwany  IMPULSEM  oczekuje na wjazd na peron :
Trzeba przyznać, że tak długiego składu (2x45WE - czyli dwa pięcioczłonowe Impulsy) to tutaj nie widziałem od lat 80-tych...
W ogóle po latach tzw. "bezdrucia" to widok ten jest nieco dziwny :
Drugi Impuls jakby nowszy :
Widok w kierunku  KOLEJOWEGO MOSTU GRANICZNEGO  - bo za chwilę...
...nadjedzie  DESIRO  z Drezna :
Zatrzymuje się przy peronie 3 - czyli torach na Jelenią Górę :
 Pasażerowie mają chwilkę na przesiadkę :
Potem na stację wjeżdża "lubuska szpetota" zwana  ŻELAZKIEM  , która przynosi nam wstyd na  STACJI GOERLITZ  ;)
A podwójny Impuls rusza do Wrocławia :
Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ

2 komentarze:

  1. Fakt, na odjeździe pierwszego Impulsa nie było zbyt wiele osób- chyba tylko nasza 3 wstała na tą szaloną godzinę i tuptała z nogi na nogę ��. Ale minąć taką chwilę to byłby grzech ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja absolutna !!!

      W sumie faktycznie żadnego przebłysku "pompy" z tej racji nie było. Nieco dziwnie...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.