środa, 18 września 2019

Jerzmanki - Zgorzelec

Muszę nadrobić zaległości i wrzucić coś na temat zakładki  FOTOKOLEJ
Ostatnio przelotem fotografowałem pociągi w  ŚWIĘTEJ KATARZYNIE , potem sprawdziłem postępy prac przy elektryfikacji w Zgorzelcu  KLIK KLIK  - wczoraj dotarli do granicy państwa, następnie zrobiłem mega-obszerny wpis z kolejowymi widokami w mieście  GŁOGÓW  , a na koniec wrzuciłem zdjęcia niemieckiego parowozu  BR 52  - przy okazji dowiadując się dziś, że jakaś niepoważna radna w stolicy domaga się, by miały one bardziej ekologiczny napęd... Nie skomentuję tego nawet :) 

Przy tym wszystkim oklepany przeze mnie fotograficznie rejon Jerzmanek wydaje się być nudny - niemniej jednak odnotowałem szynobus relacji Jelenie Góra - Goerlitz :
Uciekającą  LUDMIŁĘ
Ponownie szynobus - tylko w rejonie obwodnicy Zgorzelca fotografowany :
I odwrotna relacja ruszająca ze stacji Jerzmanki :
Na koniec wpadając na stację Ludmiła :
I tyle zaległości z lata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.