poniedziałek, 2 września 2019

Święta Katarzyna przelotem...

Kiedyś, o nieciekawej porze roku, już wizytowałem  ŚWIĘTĄ KATARZYNĘ
Nawet fartownie i niespodziewanie złapałem wtedy  PENDOLINO
Pamiętam rozczarowanie niewielkim ruchem jaki wtedy zastałem - tym razem było inaczej. Lepiej :)
Zaczęło się mijanką :
Jeden pomknął prosto w kierunku Opola :
Drugi wolnym tempem do Wrocławia :
Budynek dworcowy przeszedł gruntowny remont - to cieszy :)
Nad tym rejonem swój tunel powietrzny mają samoloty lądujące na wrocławskim lotnisku - i chwilami byłem rozdarty co fotografować ;)
W oddali, w rozgrzanym powietrzu, majaczy  TEM2  w barwach DB :
Ładnie jej w tych kolorach :
Za chwilę na pełnej prędkości przez stacyjkę przemknął jakiś międzynarodowy skład - raczej na Ukrainę :

A na niebie zaburczał jakiś turbośmigłowy płatowiec ;)
Mała kapliczka przy peronie jak widać intryguje nawet miejscowych :
Kolejny pospieszny, który do zwalniania nie był skory. Trzeba przyznać, że pędzą tutaj dość mocno :
Ale towarowe wjeżdżające na właściwy tor nie spieszą się raczej :
Poczciwy i stary Kibel - czyli  EN 57 :
Pierwszy raz widziana przeze mnie czeska  SKODA  :
Ruch towarowy mocno wzmożony :
ED 72  zwana Edytą :
A to podobno IC Szkuner - z Katowic do Kołobrzegu/Słupska :
Samotna Siódemka :
Impuls :
I na koniec Siódemka na pełnej prędkości :
Więcej tej tematyki  TUTAJ

Zajrzyj również na koniec tej prostej - do  PRAWOCINA
A całkiem niedaleko mamy  SIECHNICE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.