czwartek, 20 grudnia 2018

Stacja Zawidów

Po wczorajszej mroczno-mglistej wizycie w  KRZEWINIE ZGORZELECKIEJ  i później  TUROSZOWIE  dziś słoneczny Zawidów.
Tutaj zastałem dwa loki serii  753  tzw. Brejlovce (okularniki) zwane również nurkami - spotkałem je w 2007r. w  LIBERCU  - tylko w innym malowaniu. Dziś pociągną do Czech lawety samochodowe - ale najczęściej ciągają węgiel brunatny :
W przypadku cięższych składów mamy do czynienia z duetem z przodu i duetem na popychu na końcu - wszak do Liberca droga kręta i górska :
Samej lokomotywie poświęcę osobny wpis - i pewnie jeszcze kiedyś zajadę do tej przygranicznej miejscowości :)
Skład za kilka minut ruszy w kierunku  FRYDLANTU  - i m.in. o tym będzie kolejny wpis...
Nieco więcej zdjęć w  GALERII

Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ  a także do stworzenia nietypowej  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIEJ

FILMIK Z ZAWIDOWA, FRYDLANTU I JERZMANEK

2 komentarze:

  1. Koleje transgraniczne i choćby tylko częściowo górskie to jest to co mnie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.