piątek, 21 grudnia 2018

Stacja Frydlant

Stację Frydlant odwiedziłem dawno temu - w  2007 ROKU
Teraz wygląda zdecydowanie inaczej i nowocześnie. Zerkając na rozkład jazdy można dojść do wniosku, że system komunikacji mają ten sam co Niemcy - co godzinę pociąg. A raczej motorak, który teraz wygląda bardziej nowocześnie niż we wspomnianym na wstępie wpisu 2007r.

Miejsce akcji :
Nadjeżdża  VT 840  - do Liberca :
I odjeżdża :
 Po kilkunastu minutach nadjeżdża kierunek odwrotny - do Czernousy :
VT 841  chwilkę czeka na, niespodziewaną acz niezwykle miłą dla mnie, mijankę :
Z racji, że zajechałem tutaj kilkanaście minut po wizycie w polskim  ZAWIDOWIE  udało mi się złapać ten sam skład - tym razem w ruchu i bez zbędnego postoju na stacji :
Nawet z "czeskim bratem" pozdrowiliśmy się podniesieniem ręki :)
Potem motorak ruszył w kierunku granicy polskiej...
...a ja do swojego właściwego celu podróży...
...by na koniec złapać coś w niedalekim Zgorzelcu. Ale o tym jutro... :)

Nieco więcej zdjęć w  GALERII

Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ  a także do stworzenia nietypowej  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIEJ

FILMIK Z ZAWIDOWA, FRYDLANTU I JERZMANEK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.