poniedziałek, 31 grudnia 2018

Stacja Jerzmanki - szynobus, drezyna, Suka, Stonka, Gagarin. Czyli kolejowe podsumowanie 2018r.

Tak jakoś się stało, że zaniedbałem bieżące fotograficzne prezentacje z mojej  STACJI JERZMANKI
Pokusiłem się zatem o wpis zbiorczy marnych dokonań z roku 2018 - i okazuje się, że wcale tak marnie nie było ;)

Wersja dla tych co nie czytają - na dole wpisu są linki do wszystkich galerii :)

Początek roku - po zimie zasadniczo ani śladu :
SA 135 :
Czy mroźna mgiełka robi klimat? Myślę, że tak :
Jednak kadry w pełnym słońcu robione są bardziej cukierkowe :
Opuszczam teren stacji - prosta od Lubania strony :
I zyskująca miano kultowej  SU 46-047  z mgły wynurzająca się :

Stacja w lekko zimowej scenerii :
Kolejny szynobus - muszę przyznać, że mam już wstręt do ich fotografowania ;)
DREZYNA  wydaje się być gotowa do...
...akcji zima ;)
Ale nie było potrzeby korzystania z pługa ;)
Tym razem tor od strony Zgorzelca :
Stan tych torów poraża - ale efekt spotęgowany jest długą ogniskową :
Czas na nieco towarów -  GAGARIN  z tłuczniem :
 
STONKA :
 Ponownie Gagarin - tym razem manewrujący :
 Tudzież pędzący :
 A także kopcący ;)
Na koniec rzadko spotykana  ST 46  :
 I jej pierwowzór SU 46 :
A naprawdę na koniec hit roku 2018 na tych torach -  BR 232  w barwach CARGOUNIT : 
I wspomniane na wstępie linki :
STYCZEŃ
LUTY
LUTY
LUTY + MARZEC
KWIECIEŃ
CZERWIEC
LIPIEC
LIPIEC
WRZESIEŃ
WRZESIEŃ + LISTOPAD
PAŹDZIERNIK

Jak widać druga część roku ewidentnie zaniedbana - aczkolwiek  TUTAJ  lekko nadrabiałem zaległości ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.