niedziela, 1 lipca 2018

24. ViaThea – Internationales Straßentheaterfestival 2018 (Goerlitz-Zgorzelec)

Tegoroczne teatry musiałem niestety nieco odpuścić - a to a sprawą zdrowia, a raczej jego złego stanu. Źle fotografuje się kichając i smarkając ;)

Niemniej jednak z poczucia obowiązku kilka kadrów popełnić musiałem - w piątek ok. 15:00 obejrzałem nieco przygotowań do występów - na Dolnym Rynku - Ensemble Kroft :
 Oraz nietypową ścieżkę pomiędzy Dolnym, a Górnym Rynkiem :
Sobotę rozpocząłem z Kammann - zaraz za Nysą :
Potem na Dolnym Rynku obserwowałem przemieszczające się "pergole z kwiatami" ;)

 To Zebra Stelzentheater wmieszała się w tłum :
Absolutnym hitem byli Włosi - Mabò Band - co ciekawe byli oni już u nas w 2006 ROKU
 Ci nie przepuścili nikomu ;)
 Potem rozdawali balony :
 Szoł jakiego dokonali integrował cały tłum i angażował we wspólną zabawę :
 To był istny szał :
Potem napompowali własne wielkie balony...
 ...by rzucić je w tłum :
 Ku zaskoczeniu ogółu balony wędrowały po całym terenie :
W drodze powrotnej, na polskiej stronie, obejrzałem Cinotti and the Flexonette :
Na koniec wywiady - jak reportaż zostanie zmontowany to filmik ten zobaczycie tutaj :)
I to (tylko) tyle...

WYBRANE KADRY
WSZYSTKIE KADRY

POPRZEDNIE EDYCJE VIATHEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.