czwartek, 10 maja 2018

20 lat Europa-Miasta Görlitz-Zgorzelec. Wspólna sesja rad miejskich Goerlitz i Zgorzelca (09-05-2018r.)

Kilka gorących zdjęć ze wspólnego posiedzenia rad miejskich Goerlitz i Zgorzelca. Wszystko to z okazji obchodów 20-lecia Europa-Miasta Goerlitz-Zgorzelec.
Fotorelacja z weekendowego festynu rodzinnego  TUTAJ

Miejscem spotkania była  SYNAGOGA  w Goerlitz, którą wizytowałem ostatnio z okazji  DNI LITERATURY NAD NYSĄ

W telegraficznym skrócie i tylko z pierwszych dwóch godzin spotkania :
Były występy artystyczne :
Odegrano hymny obydwu krajów :
Przemowy...
 ...laudacje :
I wyróżnienia - ze strony niemieckiej dla Stowarzyszenia Promocji Miasta Kultury Görlitz-Zgorzelec (FVKS) z którym mam zaszczyt współpracować i przy tej okazji...
 ...i ja mogłem znaleźć się na pamiątkowym zdjęciu :
(fot. Renata Burdosz + archiwum Urzędu Miasta)

Podziękowania od nas wygłosił stowarzyszeniowy kolega :
 Potem przemówił burmistrz Zgorzelca...
...a ja uciekłem do domu ;)

Stowarzyszenie Promocji Miasta Kultury Görlitz-Zgorzelec w tym roku obchodzi swoje 15-lecie. Co z tej okazji przygotowano dowiecie się w miesiącu wrześniu :)

Nieco więcej zdjęć w  GALERII

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.