niedziela, 6 maja 2018

20 lat Europa-Miasta | Festyn Rodzinny - Familienfest

Wpis mocno aktualny - jak na moje standardy ;)

Kilka kadrów z tytułowego festynu - ale tylko z otwarcia. Nazwę festynu wziąłem sobie mocno do serca i odpocząłem (nieco) od aparatu skupiając uwagę na rodzinie i licznych atrakcjach - a było tego sporo. Kto nie był niech dziś idzie - będzie nawet Robert Makłowicz.

Kilka słów tytułem otwarcia :
 Potem był koncert :
 I spacer połączony z pozowaniem - przy m.in. swoich pracach :
Nie będę krył - miła to niespodzianka. 
Do dziś pamiętam jak wymarzłem się podczas Wiadomości TVP prowadzonych przez Kulczyckiego :) 
Na koniec typowe kadry z naszego miasta :
Nieco więcej zdjęć  TUTAJ  - a dziś ciąg dalszy atrakcji, których tutaj nawet nie pokazałem. Kto się interesuje ten wie...

Wpis na potrzeby zakładki  MOJE REPORTAŻE

edit :

I kilka niedzielnych kadrów ze Zgorzelca :
 Gość Dnia - Robert Makłowicz z moją Kasią :)
 I solo :
Reszta zdjęć  TUTAJ

WSPÓLNA SESJA RAD MIEJSKICH W SYNAGODZE GOERLITZ

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.