wtorek, 6 marca 2018

Stacja Lubań - czyli kilka słów o Impulsie, Byku i Rumunie ;)

Kilka kadrów ze stacji, która dorobiła się u mnie osobnego  WPISU

Zimowy ranek nieco straszący śniegiem - stąd ciemne chmury w głębi kadru. Na stację wjechał pięcioczłonowy Impuls 45WE - nowość w Kolejach Dolnośląskich :
Mam problem, które proporcje w kadrze są ciekawsze ;)
Szynobus z Jeleniej Góry do Goerlitz :
I wracamy do 45WE - będzie miał on osobny wpis zatem tylko pobieżnie :
Czuć zapach nowości :
Na dużych ogniskowych bramki trakcyjne tworzą swoistą plątaninę :
Pomknął do Wrocławia - skąd zresztą przybył :)
A to wieczór - z oczekującym na odjazd Bykiem (ET 22) :



Schowany na tyłach Rumun (ST 43) okazał się być wybawcą dla "Darta" (kiedyś go w końcu dorwę)  z Białegostoku do Jeleniej Góry - bo ten elektryczny pojazd po wichurach nie przejechałby samodzielnie odcinka z Węglińca do Lubania :
Swoją drogą - to jego ostatnie dni na szlaku. Dziś już przeszedł do historii...
Zapada zmrok - kilka klimatycznych kadrów :
Byk witający Impulsa ;)
Kiedyś wyczytałem, że maniacy kolejowi, gdy brakuje im światła, to podświetlają obiekty autami - takoż uczyniłem :)
Na pamiątkę tego co odszedł...na żyletki ;)
Nieco więcej zdjęć w  GALERII

Więcej tematyki kolejowej  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.