piątek, 9 marca 2018

Operacja Olszyna 2006

Cofamy się o 12 lat. Wtedy to, na początku czerwca, odbył się w Olszynie Lubańskiej Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych i Grup Rekonstrukcji Historycznych OPERACJA OLSZYNA 2006. Szczegółowy program imprezy znajdziecie TUTAJ
Fotograficznie byłem wtedy na rozdrożu - posiadałem mały cyfrowy kompakcik Olympusa i lustrzankę analogową również tej marki. Z racji nieograniczonej ilości klatek najwięcej tłukłem kompakcikiem :
Amerykańska wojskowa motoryzacja - wczoraj...
...i dziś :
Tego rodzaju imprezy skupiają różnych fascynatów :
Humvee robił wrażenie na wszystkich :


Obce wojska też były ;)
Na koniec skany z analoga :
Wpis na potrzeby zakładki  MOJE REPORTAŻE
GALERIA

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.