czwartek, 14 grudnia 2017

"Melodie pod choinkę" - Zgorzelecka Orkiestra Mandolinistów im. Tadeusza Grudzińskiego z udziałem Olgi Szomańskiej i Macieja Miecznikowskiego

Koncert ten to stały punkt przedświątecznych atrakcji w skład których wchodzą :
ŚLĄSKI JARMARK BOŻONARODZENIOWY W GOERLITZ
JARMARK RĘKODZIEŁA W JERZMANKACH
Od kilku lat, w moim odczuciu przynajmniej, święta są niepełne bez tych imprez.

Niedzielę miałem mocno zajętą i pracującą zatem tutaj raczej ogrzewałem przemarznięte po Goerlitz ciało niż fotografowałem. Aczkolwiek coś tam wyszło...
Duet Szomańska & Miecznikowski :
 Młody dyrygent - Dominik Lewicki :
Na temat koncertu nie wypowiem się - byłem tylko na drugiej części i to nieco spóźniony...

Nieco więcej w  GALERII

Jakby kogoś archiwalne wpisy interesowały to polecam :

SKALDOWIE - 2012
GRZEGORZ TURNAU - 2013
CZERWONE GITARY - 2013
TENORZY - 2015


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.