poniedziałek, 23 marca 2015

Zgorzelecka Orkiestra Mandolinistów z udziałem trzech Tenorów

Wiosenny koncert zgorzeleckiej Orkiestry - zazwyczaj nie jest tak tłumnie oglądany jak ten grudniowy. Repertuar wiosenny jest inny, bardziej wiosenny właśnie - Tenorzy dodatkowo uatrakcyjnili ten koncert w znakomitym stylu. Reportaż z tego koncertu mocno jak na mnie nietypowy - z jednego miejsca. Stwierdziliśmy rodzinnie, że już za stary jestem na bieganie z aparatem ;)
Niemniej jednak ta lokalizacja dała inne spojrzenie na tematykę - nigdy z tego miejsca nie fotografowałem. Ale do rzeczy :)

Ogólny rzut oka na halę :
 Tradycyjne mowy na otwarcie :
 Burmistrz Zgorzelca Rafał Gronicz :
 Senator Jan Michalski :
I koncert - niezwykle kolorowy :

Gwiazdy tego koncertu - nie licząc orkiestry ;)
Jeśli myślicie, że było nudno to się mylicie :
Czasem było wręcz komicznie :)
Potem było jeszcze ciekawiej :
I niezwykle dynamicznie ;)
Podziękowania i...
 ...ma być bis?
 Był :)

Pełna galeria dostępna TUTAJ

I to tyle - jeśli czujcie niedosyt to zapraszam na :
MELODIE POD CHOINKĘ
i linki na dole tego wpisu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.