sobota, 16 grudnia 2017

Zielona Góra - palmiarnia

Podczas krótkiego pobytu w tym mieście ( KLIK KLIK ) nie mogłem pominąć palmiarni. Miejsca idealnego na spacer nawet wtedy, gdy pada deszcz. I dlatego pomimo intensywnych chmur wybrałem się tam z nadzieją na jakieś spektakularne widoki. Te są ograniczone obecnością szyb zatem niekoniecznie wszystko poszło po mojej myśli...

Obiekt z zewnątrz - na chwilę przed deszczem :
Zgodnie z moimi oczekiwaniami (obserwacja pogody robi swoje) dopadłem tęczę - przez niezbyt czyste okna ;)
Otoczenie palmiarni w tym kierunku nie zachwyca. Z drugiej strony jest niby-park z winoroślem (park winny) ale akurat remontowany :
Galeria Focus - chyba cały zielonogórski naród tam się zbiera ;) Ja nie byłem...
Nieco konstrukcyjnych kadrów :
W dole mamy 2 poziomy - na obydwu są restauracje :
Na samym dole jest tak :
Tęcza okazuje się trwać nadal - a nawet podwoiła się :



Motyw bachusików przewija się na mieście - coś jak wrocławskie krasnale :
Widok na obiekt od strony parku - w czasie remontu obowiązuje tam zakaz wejścia...
Wspomniany park z Focusem w tle :
Jak się nie mam mostu w mieście to kombinuje się w ten deseń ;)
Zadziwiające - ale tęcza trwa nadal :
Zaczęło padać - ponownie zwiedzam wnętrza :
Przyznać trzeba, że klimatyczne to miejsce na imprezę :
Z jednej strony jest taras :
W drugim końcu akwarium :
To akurat ponownie rejon tarasu :
Obiekt skrywa również nietypową reklamę - potężny drewniany zegar :
I to tyle z miasta - zwiedzimy również okolicę. Ale nie uprzedzajmy faktów...

GALERIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.