czwartek, 30 listopada 2017

Zielona Góra spacerkiem...

Dziś zaprezentuję Wam kilka kadrów z Zielonej Góry. Miasto ładne, o świetnych rozwiązaniach drogowych, ciągle dynamicznie rozwijające się, zadbane i ciekawie położone. Nie miałem zbyt wiele czasu na fotografowanie zatem to co poniżej to tylko wycinek tego urokliwego miasta.
Swego czasu, a było to w 2011r. , miałem okazje tu być przed grudniowymi świętami - warto obejrzeć  TEN WPIS
Przy okazji ostatniej wizyty zajrzałem również na lotniska :
BABIMOST - PORT LOTNICZY ZIELONA GÓRA
SPORTOWE W PRZYLEPIE
a także do :
PALMIARNI
ELEKTROCIEPŁOWNI
WOSiR DRZONKÓW

Tymczasem gdzieś na obrzeżach miasta z drzewnej gęstwiny wystają błyszczące kopuły - to cerkiew p.w. Św. Mikołaja :


Atrakcyjne kopuły kompletnie nie pasują do dolnej części obiektu niestety...

Ścisłe centrum miasta :





Główny deptak w mieście...
...z takimi pozostałościami po letnich ulewach :
To jedna z bocznych uliczek. Zaparkowałem, a tu taki miły akcent. Po chwili okazało się, że to nie na moją cześć - to sklep wędkarski był...
Osobny wpis poświęcę palmiarni, ośrodkowi sportowemu w Drzonkowie i stacji kolejowej - ale nie uprzedzajmy faktów...

GALERIA

Zapomniałbym - jeszcze Centrum Przyrodnicze nocą :
 Tak to się mieniło kolorami :
GALERIA

Wpis na potrzeby zakładki  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE  - to będzie kiedyś 30. wycieczka :)

2 komentarze:

  1. Byłam w tym mieście przed kilkudziesięciu laty na praktykach w Lumelu. Teraz przejeżdżając widziałam, że jest jeszcze. A samo miasto zmieniło się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotka sklepu wędkARSKIego wymiata... :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.