niedziela, 12 listopada 2017

Löbauer Berg - czyli rzepakowe widoki z wieży Króla Fryderyka Augusta

To jedno z tych miejsc, które warto odwiedzić zawsze. Nie zmęczy zbytnio. Zagwarantuje piękne widoki. Nacieszy oko i jak trzeba napełni trzewia, bo klimatyczne restauracje też tu są.
Jak tu dojechać pisałem w  JESIENNYM WPISIE

Tym razem wizyta "rzepakowa" :)
Chwilami "mleczowa" ;)
Pierwszy lokal na pierwszym punkcie widokowym - info dla leniwców - tutaj też jest parking zatem pierwszy odcinek można przejechać autem :)
Kilka minut leśną ścieżką, a nawet schodkami...
...i jesteśmy na miejscu :
Tutaj, jak nie masz drobnych, rozmienisz pieniądze w restauracyjce - bądź posilisz się po wysiłku ;)


Tradycyjnie moje bystre oko wypatruje pociągów ;)
Nieco za późno złapany ale jest :
Tutaj też :
Rzepaki, rzepaki. Wszędzie rzepaki ;)
Dobra widoczność pozwala zobaczyć czeski  JESTED
Niemiecką  LANDESKRONĘ
Elektrownie - polską :
I niemiecką :
I elektrownie wiatrowe dominujące w tym krajobrazie - z rzepakiem oczywiście :)
Misterna konstrukcja wieży i zdobienia warte uwiecznienia :
Podobnież obelisk przy parkingu na samym dole :

Filmik z tej eskapady - TUTAJ

W drodze powrotnej chwilkę poświęciłem  LANDESKRONIE

GALERIA

3 komentarze:

  1. No to mnie teraz rozwaliłeś :)
    Na 30 jakby dołu nie było - idealnie by było :)
    17 mnie urzekła, ale trochę jakby zmienić kadr.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwalanie miałem na celu ;)
      Te zbliżenia to i tak cropy - możliwości kadrowania mnóstwo...
      Aczkolwiek 17 będę bronił !!! :)

      Usuń
    2. Masz prawo :)
      Jakoś mi pasuje i nie, nawet zbytnio nie mam pomysła na kadr, ale wyszło spoko :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.