czwartek, 2 listopada 2017

Lubań Śląski - z negatywnej strony...

Wspominałem  TUTAJ  o lubańskich wstydliwych miejscach. Zanim do nich dotrzemy klasyczny lubański kadr - z tej strony budynek stacyjny i nastawnia prezentują się najbardziej godnie :
Druga strona owego budynku skrywała Stonkę przewoźnika, którego nie znałem :
I dochodzimy do rozpaczliwie zdewastowanego terenu stacji...
...i może nawet nie o dewastację tu chodzi co normalny i naturalny "rozkład" niektórych elementów ;)
O dziwo ta obrotnica jest na chodzie :
Polski w ruinie ciąg dalszy :
Nastawnia w kierunku Jelenia Góra :
I ta w kierunku Węglińca :
Sądząc po ilości  DREZYN  stacjonuje tu jakaś ekipa remontowa :
I to tyle na dziś ze  STACJI LUBAŃ ŚLĄSKI  na której ostatnio często bywam :)

GALERIA

7 komentarzy:

  1. Moje klimaty! Piękna wieża ciśnień - zupełnie jak obiekty na Magistrali Podsudeckiej. I pierwszy kadr też zasługuje na uwagę :)
    P.S Fajny wykusz pomieszczenia jak mniemam nastawni usytuowanej w budynku dworca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nastawnia z wykuszem to na kierunku Węgliniec. Wolnostojąca.
    Tutaj ją lepiej widać :
    http://arkadiuszkucharski.blogspot.com/2017/04/stacja-luban-slaski-z-impulsem-gratis.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Złamałeś perspektywę i się nabrałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio po kilkunastu latach miałem okazję jechać pociągiem ;) To co przykuło moją uwagę to to jak wiele z dawnej infrastruktury kolejowej jest zaniedbane i popada w ruinę. Czy nie można tego rozebrać, posprzątać albo zagospodarować w inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ, że wystarczyłoby wpuścić złomiarzy na teren - oczyściliby ;)
      Jest to przykre...

      Usuń
    2. Nie tylko o to mi chodzi, ale oddanie choćby pod powierzchnie magazynową, a co niepotrzebne, to rzeczywiście, rozbiórka i zielone nasadzenia.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.