niedziela, 16 lipca 2017

Schlesischer Tippelmarkt - Śląski Jarmark Garncarski (Goerlitz) 2017

Niewątpliwie w ten weekend warto odwiedzić Goerlitz - a to za sprawą niezwykłego jarmarku. Wczorajsze "dynamiczne" otwarcie pokazało jak niespodziewane mogą być tego rodzaju ceremonie.

Ale do rzeczy - przemarsz zaczął się na Górnym Rynku (Obermarkt) :
Dotarł do Dolnego Rynku (Untermarkt) :
 Burmistrz Goerlitz Siegfried Deinege z uroczą obstawą :)
Tu ku zaskoczeniu wszystkich zaczęła się wielka granda :



Wersja filmowa tych wydarzeń TUTAJ
Potem pomaszerowano w kierunku głównej sceny :
Tutaj przemawiano :
 Trąbiono :
 Dalej przemawiano :
 Grupowo dawano sygnał do wystrzału :
 I dobrze, że stałem daleko...
 Potem tańczono...
 ...i śpiewano :
Ja przy okazji zerknąłem na imprezę i miasto z ratusza :
Po więcej zapraszam  TUTAJ

I pochodziłem po jarmarku ciesząc oko różnorodnością i estetyką prac :
Natknąłem się na Burmistrza rozdającego róże :
Podejrzałem jak to się robi :
Witano mnie z uśmiechem ;)
Było też niemieckie biuro podróży oferujące zwiedzanie polskich ziem :
 Pięknie grający pan w otoczeniu równie uroczych kamienic odbitych w szybie :
 I tradycyjne bańki mydlane dla najmłodszych :
I dlatego warto dziś tam pójść !!!

Galerie ze wszystkimi zdjęciami :
CEREMONIA OTWARCIA
JARMARKOWE KADRY
WIDOKI Z RATUSZA

WYBRANE JARMARKOWE
WYBRANE Z CEREMONII OTWARCIA

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.