niedziela, 9 lipca 2017

23. ViaThea – Internationales Straßentheaterfestival 2017 (Goerlitz) - dzień finałowy...

DRUGI DZIEŃ FESTIWALU  zakończyłem występem Omnivolant. W wieczór dnia ostatniego powitała mnie również ta wesoła ekipa - choć zerkano na mnie nieufnie ;)
Potem był Theater Gajes - również nie pierwszy raz goszcząc w Goerlitz :
Ta akcja była niezwykła ;)



Miejscówka na występy o tyle dobra, że jako podwyższenie dla lepszej widoczności oferuje schody do kościoła i kamienne kloce na placu :
 Tymczasem na Untermarkt :
Lorenzo Cinotti & Janett Flexonette :
Theater Rue Pietonne - też kiedyś już tu gościł :
Pędzę pod Kaisertrutz - bo tam Jay Toor :
 Na czwartkowym rozpoczęciu z tłumu wyciągnęła naszego Grzesia Żaka :)
 Niezwykle energetyczna i komiczna :
Na Marienplatz przedstawienie, którego nie było w programie. Przesunęło ono inne (Walt Raff) o tyle, że moją marszrutę zdezorganizowało...
 W drodze powrotnej - ponownie Theater Pikante :
Dolny Rynek na którym...
 ...Hochkant - StelzenTanzKunst robiący niespodzianki restauracyjnym gościom :
 Finałowym koncertem na Waidhausplatz Orchestre International du Vetex porwał tłum :
 I pożegnał się :
W tym roku, pomimo wielu atrakcji, zabrakło wielkiego finału. Nieco szkoda, bo finałowe przedstawienia swym rozmachem najbardziej zapadały w pamięć...

Powyższe kadry w  GALERII

Wszystkie z tego dnia  TUTAJ

                                              VIATHEA - PODSUMOWANIE

2 komentarze:

  1. Świetna impreza, jak zwykle reportaż Twój też !!!
    Ja jakoś po tych "muslimach" mam mało chęci na Goerlitz, choć syn na cmentarz Jakuba mnie namawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cmentarz wyjątkowy - najstarszy w Goerlitz.
      http://arkadiuszkucharski.blogspot.com/2014/10/goerlitz-cmentarz-sw-mikoaja.html
      Blisko od granicy i na boku miasta i zgiełku całego...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.