niedziela, 5 czerwca 2016

Trogir, Čiovo - samoloty

Po urlopie w roku 2014 też dokonałem takiego wpisu. Wtedy chyba nieco bardziej przyłożyłem się do tematu. Nie będę się silił na rozpoznawanie poszczególnych modeli, bo zbyt dużo tego jest. Dla fanów gatunku ciekawostka, dla osób, które samolotowe fotografowanie uważają za nudę wpis zbędny - ale takich czytelników to chyba nie mam ;)
Przypominam - jesteśmy na wyspie obok Trogiru, a samoloty schodzą do lądowania na lotnisku w Splicie. Lokalizacja lotniska jest nieco TUTAJ  pokazana :)

Jak nietrudno się domyślić jestem już w innym miejscu :
Z centrum Trogiru samoloty obserwuje się o wiele wygodniej :
A to prezent od Picasy - animacja której w życiu bym się nie spodziewał ;)
Rejon bazaru i dworca ichniego PKS-u :
Załapały się również maszyny startujące :
I ponownie Ciovo :
I wznoszące się samoloty :
Nieco wieczornych kadrów :
A to ciekawostka - samolot do gaszenia pożarów :
Tzw. hydroplan, bo oferuje możliwość wylądowania na wodzie :
I inne na koniec wpisu :
Pełna galeria TUTAJ

A na sam koniec urlopowych kadrów album zdjęć, które jedyne co łączy to fakt, że z jakiegoś względu spodobały mi się - ZAPRASZAM :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.