piątek, 27 maja 2016

Pociąg Europa / Europazug 2006 - Goerlitz / Zgorzelec

Był kiedyś taki projekt - jedyne szczegóły jakie znalazłem to  TA STRONA
Zgodnie z tytułem oznaczał on również pociąg który przejeżdżał przez Goerlitz i Zgorzelec - ale tego akurat nie udało mi się udokumentować.
Pokażę więc to co było na moście Staromiejskim i w jego najbliższej okolicy :
Na końcówce mostu widać jeszcze budkę pograniczników :
Zdjęć powyższych nie kadrowałem i nie obrabiałem - więc pewne niedoskonałości wybaczcie ;)
A to również archiwalny pociąg (choć z roku 2007) relacji Drezno-Zgorzelec :
Kończył swój bieg na Ujeździe wjeżdżając na peron z którego odjeżdżają składy na Jelenią Górę :
A oczekiwał na niego polski skład jadący do Wrocławia :
Szynobus BR 612 (z wychylnym pudłem) i powyższa SU 46 (jak również wagony do niej doczepione) skończyły już "służbę" na kolei - zastąpiły je nowocześniejsze jednostki.

Jeśli interesują Cię reportaże z regionu to zapraszam TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.