środa, 16 stycznia 2013

Jerzmanki w dwóch odsłonach...

...zimowej i jesiennej. Jesienne kadry będą przypomnieniem ( TUTAJ KOŚCIÓŁ Z JESIENNEJ SZACIE ) , a zimowe absolutnie nowe i jeszcze ciepłe ;)
Na początek jerzmankowy kościół w tradycyjnym kadrze - jesienią :
 i zimą :
Przy tak wąskich kadrze nie mamy niespodzianek w tle - niestety już niedługo to się zmieni...
 ...za sprawą wiatraków w Żarskiej Wsi - rosną jak grzyby po deszczu psując piękny widok tej równiny :(
To już tereny byłej cegielni :
I na prawo od tego miejsca :
No może nie do końca dokładnie ale i nie było takiego zamiaru ;)
Teraz tory prowadzące do Jeleniej Góry :
  A spacerek po lesie pokażę Wam jutro :) 

10 komentarzy:

  1. Niedługo wiatraki w Jerzmankach. Ostatnie chwile na uwiecznienie tego wyjątkowego krajobrazu, Panie Arku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiatraki już jesienią psuły drugi plan - widać to na 4 zdjęciu :(
    A u nas gdzie będą? Bo nic nie wiem...

    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywa się to farma wiatrowa Tylice.
    Więcej informacji znajdziesz tu:
    http://bip.gmina.zgorzelec.pl
    Pozdrowienia.

    PS.
    Twoje fotografie już można uznać za archiwalne. Rób tego jak najwięcej. Kiedyś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to o tym akurat wiem...

    A dziś takie czasy , że historyczne foty może robić każdy. Takie tempo przemian ;)
    Mam naszych jerzmankowych sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko się zazieleni, przyjadę sfilmować te okolice. Pamiątek nigdy za wiele :) Generalnie, kawał dobrej roboty widać na Twoim blogu. Cisza krajobrazu urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dobre słowo !!!

    W sumie zmobilizowałeś mnie do podsumowania wątków z Jerzmanek (i Polski ogólnie) - znajdzie się to w zakładce "moje piękne miejsca" - ułatwia wyszukiwanie , bo nie każdy po etykietach (tagach) szuka tego co go interesuje...

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje Jerzmanki... mimo że wyjechałam 18 lat temu, to tak naprawdę wracam tam myślami bardzo często - to takie moje drugie serce i miejsce gdzie spędziłam cudowne dzieciństwo. Bardzo dziękuje za te zdjęcia! - i czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Piękna okolica. Patrząc na fotografie aż mam ochotę tam przyjechać. Nie znam Jerzmanek , lecz fotografie zachęcają do poznania. Halina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.