piątek, 2 listopada 2012

Makiety kolejek elektrycznych

Kiedyś sam miałem makietę , którą własnoręcznie poskładałem. Początkowo użytkowałem sprzęt w skali HO - po decyzji o budowie makiety przerzuciłem się na rozmiar N - ze względu na rozmiary makiety oczywiście. Teraz pozostał tylko sentyment i jeśli nadarzy się okazja to oglądanie modeli kolejek elektrycznych w sklepach bądź na giełdach. A taka właśnie będzie 4-go listopada w Goerlitz - info ZE STRON UM
Żeby przybliżyć tematykę wrzucę 6 skanów ze zdjęć z wystawy makiet w Goerlitz w bodajże 2004r.
Pomysłowość jak widać nie zna granic ;)

A przy okazji - kiedyś (w 2007r.)  miałem okazję być w pobliskim Loebau na dniach otwartych lokomotywowni - tam też była makieta :
 To akurat zdjęcia z cyfrówki - więcej zdjęć tej makiety znajdziecie NA FUJIKLUBIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.