poniedziałek, 19 listopada 2012

Portugalia - przelot do Lizbony

Dziś zaczynam wrzucać posty z Portugalią - tak na pohybel jesiennej , nieciekawej aurze.  Wszystkie zdjęcia tu pokazywane to skany ze zdjęć (nie z kliszy). Niestety w tamtych czasach najwięcej zdjęć robiło się z kimś w kadrze. Z tego powodu sporo materiału nie nadaje się na bloga. Niemniej jednak to co wrzucę daje obraz piękna tego kraju. Tak więc zapraszam do zwiedzania Portugalii ze mną :)

Był maj roku 2001. Prośba o wejście do kabiny pilotów spotkała się z lekka konsternacją ale po chwili zawołano nas do kapitana. Po wrześniu 2001r. takie pytania nie miały już sensu...
 Gdzieś na terenie Hiszpanii na wysokości przelotowej (ok.10km.)
 Schodzimy do lądowania z Lizbonie :
 Dwa kadry z mostem 25 kwietnia (podczas przylotu) i Vasco da Gama (podczas odlotu) :
Przesiadka na lotnisku w Zurychu - w tle budowa nowego portu lotniczego. Stary robił wrażenie rozmiarami - a co dopiero nowy...
I ostatni kadr z samolotu...

4 komentarze:

  1. Piąte najlepsze! WOW!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie obejrzę sobie "Twoją" Portugalię - całe pokolenie wcześniej niż moje oglądanie tego ciekawego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z europejskich krajów największą chęć na powtórkę mam właśnie w tym przypadku - tym bardziej, że nie widziałem Porto, a kolega teraz odwiedza i fotkami mnie kusi... ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.