środa, 28 listopada 2012

Pisklaki kosa

Nie wiem co za ptaszki - jak ktoś wie to niech pisze :)
[edit:]
Jak się okazało są to najprawdopodobniej pisklaki kosa - informację potwierdził Rafał Bojanowski ( STRONA RAFAŁA )
Dodatkowe info od Rafała jest takie - tak tytułem wytłumaczenia mojego faux pas...
Ale takiej gniazdowej fotografii raczej unikajmy i nie pokazujmy. Oglądającym może umknąć opis dlaczego zostały sfotografowane i też będą próbować swoich sił przy gnieździe niepokojąc ptaki  z szkodą dla nich. Na wszystkich forach jest zakaz pokazywania takich zdjęć .
 

3 komentarze:

  1. To mogą być kosy, tak mi się wydaje... A tak bliskie podchodzenie do ich gniazda może skutkować ich śmiercią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba - no one właśnie nie przeżyły budowy nowego komina... Ja tak dokumentalnie je sfotografowałem wiedząc co je czeka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zdjęcia owszem, można robić, ale napraaaawdę z bardzo daleka ;) Ogniskowa 1000mm jak najbardziej wskazana... Szkoda, że zginęły :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.