niedziela, 31 października 2021

Lichterglanz 2021 - czyli zakupy w blasku świateł...

Zapraszam po kilka świeżych fot z wczorajszego wieczoru w Goerlitz - wieczoru w blasku świateł. Rzadko zdarzało się żeby było tak pogodnie i ładnie jak wczoraj - jak spojrzałem w archiwum to okazało się, że ostatnie zdjęcia tej imprezy robiłem w 2015 - ale za to z całą fotograficzną ekipą. Zerknijcie KLIK KLIK  

Tegoroczne iluminacje, przyznaję, obleciałem w kilka minut - jakoś mam ostatnio lenia i było to na zasadzie odhaczenia i bardziej obejrzenia efektów niż ich fotografowania. Niemniej jednak zapraszam. Miejsce akcji to Postplatz - choć były również inne lokalizacje:

Fontanna Muschelminna:

Berlińska ujęła mnie covidowym brakiem tłumów ;) 
I to tyle z tej szybkiej eskapady :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.