niedziela, 3 listopada 2019

Kolegiata Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kartuzach

Zgodnie z tym co pisałem we wpisie o  GROBACH PIAŚNICKICH  dziś wizytujemy  KOLEGIATĘ  w Kartuzach. Miasto to podobno urokliwe i klimatyczne ale nas przywitało deszczem - niezbyt go gościnne było :
Coś dla fanów Kaszub :
Wchodzimy do kolegiaty bocznym wejściem - przy tej paskudnej pogodzie nie mam ani jednego zdjęcia obiektu z zewnątrz. To niebywałe...
Wysłuchujemy historii - ja tradycyjnie nie słucham ;) Zawsze w tym czasie fotografuję i nikt mi w tym nie przeszkadza :)
Tak jak pisałem w przypadku  SANKTUARIUM W SWARZEWIE  - godna podziwu dbałość o detale :

Z boku pomieszczenie z relikwiami :
Tu nawet konfesjonał robi wrażenie :
Kilka kadrów na koniec :
Wpis na potrzeby zakładki  POLSKA

                                      JASTRZĘBIA GÓRA 2019 - PODSUMOWANIE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.