niedziela, 13 stycznia 2019

Wleń i okolica - zimową porą...

We Wleniu byłem kiedyś w  2007  - tym razem miałem okazję zerknąć na rejon w trakcie trwania pięknej zimy, która notabene już odeszła...

Kilka kadrów z trasy - uwaga !!! - wszystkie kadry z komórki, bez żadnej obróbki :

Po tak atrakcyjnej trasie jesteśmy w rejonie sanatorium :
 Budynek z prawej skrywa pod sobą...
 ...tajne korytarze ;)
 Za budynkiem sanatoryjnym...
 ...płynie Bóbr :
 Jak informuje tablica można tutaj ciekawie pospacerować :
Ja na to akurat nie miałem kompletnie czasu...
 Aczkolwiek kilka domów wokół mojej "miejscówki" pokażę :
 I wracamy :
 Na górze jest zamek Lenno :
 A zima nadal w natarciu ;)
Nieco więcej w  GALERII  - zapraszam :)

WERSJA FILMOWA

WIZYTA WIOSENNA

2 komentarze:

  1. No piękna, czy nie mogła zostać u nas na trochę dłużej.
    Lepsze warunki miałeś, nawet słoneczko wyszło, co daje lepszy odbiór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie wkoło zima tylko nie u mnie w Jeleniej Górze - wciąż jesień

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.