niedziela, 13 sierpnia 2017

Flugtage Bautzen 2017

Sobotnia wizyta na (byłym wojskowym) lotnisku w Bautzen miło mnie zaskoczyła. Organizacyjnie majstersztyk - tylko ostatnie ulewy rozmiękczyły trawiasty parking do tego stopnia, że trzeba było czasem wspomagać się linką holowniczą. Ale to również organizator zapewnił - wraz z pojazdem do tego celu przeznaczonym.
 Samoloty były różnych roczników - również zacnych :
Pierwszy kontakt z akrobacjami :
 Low pass - czyli niski przelot nad pasem startowym :
 Można było wykupić sobie przelot - obejrzeć nawet  BASTEI  z góry :)
Maszyna Uwe Wendta - najczęściej lata do góry kołami ;)



 I sam Uwe :
Ten mikrus rozbawił mnie rozmiarami :
Tego nazwałem nosorożcem :
 Ten też mocno ciekawy :
Dużym zainteresowaniem cieszył się śmigłowiec policyjny :
 Nosorożec w locie - leciał zadziwiająco wolno :
 Pokazy :
Pierwszy raz miałem okazję fotografować tak dynamiczne sceny na dużych ogniskowych - łatwo nie było...
Stateczny i dojrzały wiekiem An 2 startuje :
 Śmigłowiec ratunkowy ruszył do akcji :
 Powrót staruszków :
 Oczywiście, jak to na takich imprezach, było dużo stoisk i barów :
 Czasem tak wyglądała okolica - z cudnym zapachem spalin ;)
Wszystkim tym atrakcjom towarzyszyły ciekawe auta :
 Takie czasy nie wrócą nigdy - napotkany na drodze pieszy byłby poszatkowany ;)
Kultowa :
 To też kultowe :
Galerie :

SAMOLOTY

MOTORYZACJA

WSZYSTKIE ZDJĘCIA


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.