piątek, 10 kwietnia 2015

Egipt - Hurgada, hotel Golden 5 City nocą

Jak już wspomniałem TUTAJ  nie ma potrzeby wychodzić poza teren hotelu. Ładne widoki mamy i tutaj :


Specyfiką nocnego fotografowania w tej strefie geograficznej jest to, że etap ładnego ciemno-niebieskiego nieba w fotkach nocnych trwa tu zdecydowanie krócej - krótko mówiąc trzeba zagęścić ruchy ;)
Ale największą atrakcją tego hotelu (a i rejonu, bo zjeżdżają się tutaj inni turyści) są tańczące fontanny. Co wieczora koncert mamy gwarantowany :)
A wkrótce wypuścimy się do Kairu :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny hotel! Ja wybieram się do Sharm el Sheikh, ale organizuję wszystko na własną rękę. Ciekawa jestem jak będzie. Egipt jest dla mnie szcześliwy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.