środa, 21 maja 2014

Rzepakowo do znudzenia... ;)

Odkryłem właśnie, że kompletnie zbzikowałem na tle rzepaku... Mam jeszcze kilka tegorocznych widoczków z tą żółcią ale już sam mam jej dość na blogu ;) Nieco odpoczniemy od niej ale jeszcze kilka fotek pokażę. A może nawet w środku zimy zaatakuję rzepakiem - tak jak to miałem w zwyczaju na forach robić ;)

Ogólny  rzut na szerokim kącie z wnętrza pola - brudzą pyłkiem okropnie...
Poniższa fotka została zdjęciem dnia na społeczności Google w której ostatnimi czasy udzielam się ( KLIK KLIK ) - czyli nie tylko ja fiksuję na tle żółtego ;)
Kompozycja kościoła ze szkołą nigdy mi nie leżała - ze względu na odmienne style architektoniczne...
...i dlatego przeważnie samą kościelną wieżę fotografuję :)
Koniki :
Oczywiście też z żółtym ;)
I na koniec zabawy z filtrem szarym połówkowym, który o dziwo w przypadku starego aparatu zafarbu nie zostawiał, a tutaj zostawia...
I droga na Studniska :
Odpoczynek od rzepaku czas zacząć ;)

5 komentarzy:

  1. Zalanie żółcią :) ale z dużym smakiem.
    Bardzo ładnie to wygląda.
    Optymistycznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ! :)
    Zastanawia mnie ten zafarb z filtra ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mnie zafarb zaskoczył negatywnie...i też zastanawia...

      Usuń
  3. Przyjemnie ogląda się Twoje fotografie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.