sobota, 5 lutego 2022

Krzewina Zgorzelecka/Ostritz

Pamiętacie nietypową stację kolejową  KRZEWINA ZGORZELECKA?   

Zajechałem odwiedzić ją ponownie - tym razem podczas eskapady rowerowej do  KLASZTORU MARIENTHAL  

Przekroczyłem granicę państwa tym mostkiem:

I spokojnie czekałem na przyjazd  DESIRO  
Falujący jego obraz, w rozgrzanym powietrzu, oczom mym ukazał się ;) 
Po krótkim postoju pomknął w kierunku  STACJI GOERLITZ
Ja również udałem się w tym kierunku i potem na trasie łapałem podobne składy - z końmi, gdy przejeżdżał mostem nad graniczną Nysą Łużycką:
I bez nich - gdy jechał w kierunku Zittau:
I to tyle - komu mało tematyki kolejowej niech klika  TUTAJ

Mam również w zanadrzu mijankę w  HAGENWERDER  - ale to temat na kolejny wpis :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.