poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Pałac na wodzie w Tauchritz

 Zanim zaproszę Was na podziwianie tego obiektu:

Pokażę koparkę w  HAGENWERDER  - czyli tuż obok:
Chodzi bardziej o to, że nie mam lepszej sposobności, by wrzucić ją na bloga - a uważam, że przy okazji odwiedzić warto. Tym bardziej, że widać ją z daleka:
Wielbiciele lokomotywek też coś dla siebie znajdą:
Ale wracamy do tematu głównego, co prawda sam pałac zobaczymy na końcu wpisu ale jego otoczenie (czyli GUT AM SEE ) sprawia przyjemniejsze wrażenie:
Tradycyjna, niemiecka dbałość o detale:
I tutaj za kraczorami/drzewami z lewej skrywa się...
...pałac na wodzie:
Zbyt wiele go nie zobaczymy - przegapiłem moment w którym znajomy miał do niego klucze i nie odwiedziłem wtedy. Popadający w ruinę chyba jednak doczeka się remontu. Miejmy nadzieję...
Wrócę jesienią, gdy liście łaskawie opadną i pokażą całą bryłę pałacu -  TUTAJ TA WIZYTA
A za moimi plecami  BERZDORFER SEE  z górującą nad Goerlitz  LANDESKRONĄ - i tym odcinkiem za chwilę ruszę w drogę powrotną:
Kończymy na ścieżce rowerowej na jej najbardziej urokliwym odcinku:
A granicę przekraczamy na  MOŚCIE STAROMIEJSKIM  na którym z prawej starszą ruiny byłych  KONDENSATORÓW  będących obecnie w remoncie:
I to tyle - po więcej zdjęć z Niemiec odsyłam  TUTAJ , a ze Zgorzelca i Goerlitz  TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.