czwartek, 23 stycznia 2020

Bałtyckie zachody słońca...

Co oferuje Bałtyk latem? Np. odmrożenie kostek w wodzie ;) Tak mi się spontanicznie skojarzyła wizyta nad Bałtykiem w środku lipca...
Nieco poważniej mówiąc - najlepsze co tam jest to zachody słońca. Sam spektakl na niebie to nie tylko znikająca za linią horyzontu lekko oślepiająca kula - to również piękne światło w dokładnie odwrotnym kierunku. Dlatego niekiedy warto zerknąć właśnie za siebie. Ja zerkałem wszędzie - nawet na żaby. Czego dowód macie poniżej :
Wchodziłem też masakrycznie długimi schodami ;)

Obserwowałem zachody słońca na chyba wszystkie możliwe sposoby ;)
Nosiłem letni strój na "upalne" zachody słońca ;)
Coś co najbardziej mnie zaskoczyło w  JASTRZĘBIEJ GÓRZE  to fakt, że nawet przy wyjściu z plaż stały kibelki TOI TOI - to bardzo wielki plus :
Zdarzały się również takie prezentacje zdjęć z danej miejscowości :

                                       JASTRZĘBIA GÓRA 2019 - PODSUMOWANIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.