sobota, 11 stycznia 2020

Landeskrone i Berzdorfer See

Ubiegłoroczna  JESIEŃ W GOERLITZ  była w sumie bardzo ładna. Mało deszczu, dużo ciepła, kolorów i aury sprzyjającej spacerom. Takiż właśnie odbyłem na  LANDESKRONĘ :
Widoki z wieży widokowej warte są tego małego wysiłku :
Nowy Rok powitałem właśnie tutaj - przy czym tłum skutecznie odciął mnie od widoku na miasto. Skierowałem zatem obiektyw na  BERZDORFER SEE
I nawet dramatu nie było...

...ale o spektakularności kadrów mówić też nie można :(

Niemniej jednak tutaj mamy dokładnie odwrotny widok :
I na tym kończymy przedostatni jesienny spacer po Goerlitz - a więcej zdjęć z obydwu miast granicznych znajdziecie  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.