wtorek, 26 czerwca 2018

Zgorzelec, wieża ciśnień (2010)

Konsekwencją wpisu z widokami z kościoła (  KLIK KLIK  )  jest ten, równie archiwalny wpis, o zgorzeleckiej wieży ciśnień. Przed remontem wyglądała ona tak :
Chwilę po nim, w roku 2010, tak :
Była to również okazja do festynu i możliwości zwiedzenia obiektu oraz zerknięcia na nasze miasta z nieco innej perspektywy :
Widoczność wtedy niekoniecznie dopisywała - ale podczas  PLENERU FUJIKLUBU  miałem również okazję zerknąć z tej wysokości - kilka fot  TUTAJ


Stąd lepiej widać na której platformie stałem (konkretnie to siedziałem) fotografując miasto z kościoła :
Tego samego dnia zameldowałem się na wieży drugi raz - zaraz przed jej zamknięciem dla widzów :
I taki zlepek na koniec + panoramy :
GALERIA

Więcej zdjęć z obydwu miast  TUTAJ

2 komentarze:

  1. Zrób porównanie teraźniejsze. Piknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że większych różnic by nie było - zbyt ogólne plany :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.