piątek, 1 czerwca 2018

XVI Regaty o "Srebrną Szeklę Zbąszynia" (2007)

Kolejne wspominki - miłe dla oka tym bardziej, że kojarzone z latem, które obecnie nas "zaatakowało" ;)
Przejrzałem pobieżnie net pod kątem informacji na temat tych regat - i znalazłem tylko mój wpis na Fujiklubie - KLIK KLIK   Kogo interesują szczegóły i moje odczucia "na świeżo" niech tam poczyta.
Reszta materiałów internetowych nie na temat lub już (!!!???) niedostępna. Dziwi mnie to nie pierwszy raz...

Na początek mój pojazd - duży silnik, wielka moc i wrażenia niezapomniane :
Przystań :
I odprawa przed zawodami :

I już na wodzie - było wietrzenie zatem ciekawie ;)
Potem była noc, jakieś szanty, piwo, dużo piwa - i romantyczny zachód słońca :
Niedziela rano - warunki na wodzie już lepsze :


I finał zawodów :
KADRY WYBRANE

Z racji archiwalnego charakteru tego wpisu przygotowałem również galerię ze wszystkich zdjęć :

WSZYSTKIE KADRY

Pierwszy raz fotografowałem tę tematykę, pierwszy raz śmigałem na takiej motorówce, pierwszy raz słuchałem żeglarskich pieśni i pierwszy raz spałem w "żeglarskich" warunkach. Było super :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.