środa, 19 grudnia 2012

Portugalia - Lizbona - tramwaje

Jadąc do Lizbony wiedziałem jedno - muszę sfotografować unikalny i typowy dla Lizbony tramwaj - na jednej z wielu mocno stromych uliczek. Już widokówki z Lizbony informują o tym , że to nie lada gratka...
Więc po całym dniu latania po mieście ruszyłem samodzielnie w poszukiwaniu tego unikatu - i znalazłem :)
Mieszkańcy nazywają je elewatorami - czyli windami.
Wyczekałem na mijankę mniej więcej w środku odcinka :
W tzw. wolnym czasie przejechaliśmy się słynną linią 28 po starym mieście zwanym Alfama :
Niektóre cwaniaki nie płaciły za bilet...
A to inne , bardziej typowe tramwaje na ulicach miasta :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.