środa, 28 października 2020

Moje (wkurwione) miasto nocą...

Długo myślałem nad innym tytułem - ale ten swoją dobitnością chyba najlepiej obrazuje sytuację w kraju. Zgorzelec nie wytrzymał i również dołączył do ogólnopolskiej akcji - i stąd te zdjęcia. Budynek sądu :

Potem tłum (i auta) ruszył "w miasto" :
Serce miasta - rondo Jakuba Boehme :
Kościuszki :
I to tyle - z racji, że do domu miałem blisko to wróciłem przygotować ten materiał. 

Z ciekawostek - z jednego z balkonów usłyszałem tekst : "wsadź se ten aparat w dupę". Nieco smutne, gdy jakiś tchórz grzejący się w domciu krzyczy tak idiotyczne hasła... 

I oby nie trzeba było kontynuować tych protestów...

PS. Zdjęcia w większości zrobione w taki sposób żeby nie można było poznać uczestników. 


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.