niedziela, 13 września 2020

Bombardier Goerlitz

Nieco zaniedbałem temat  FOTOKOLEJ  - nadrabiam zaległości wrzucając w miarę świeże zdjęcia z bocznicy byłego zakładu Waggonbau Goerlitz - obecnie  BOMBARDIER
Aż dziw bierze, że 13 lat temu dostałem się tak blisko - teraz wszystko zagrodzone i zadrutowane, że ciężko cokolwiek złapać.
Dwa kadry z wiaduktu z torem na Cottbus :
Bocznica do której jest w miarę dogodny dojazd - akurat manewrówka się kręciła. Dwa wagony  ICE  mnie mocno zaskoczyły :
A to już przy bramie zakładu - na parkingu zza płotu :
Czerwone raczej na potrzeby DB :
A ten dla Szwajcarów :
Zafoliowany z lewej chyba do transportu gotowy :
I to tyle - detali technicznych nie znam. Podobno to samobieżne jednostki...

Kilka fot z czerwca 2021r. 


3 komentarze:

  1. Ten czerwony to dla Kolei Izraelskich. Nieco inne malowanie jak DB, dodatkowo w połowie członu sterowniczego jest silnik spalinowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info !!!
      W życiu bym na to nie wpadł...

      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Rakevet Israel ma sporo tych wagonów od wielu lat. Aczkolwiek są nieco inaczej wyposażone jak te DB i mniej komfortowe wg mnie. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.