sobota, 1 czerwca 2019

Szwajcaria Lwówecka

Jak pisałem przedwczoraj wizyta we  LWÓWKU ŚLĄSKIM  była tylko wstępem do tego miejsca - celem była  SZWAJCARIA LWÓWECKA , którą ostatnio odwiedziłem w 2007r. Wtedy jeszcze nikt nie wpadł na idiotyczny pomysł wstawienia barierek na skałkach - zatem warto kliknąć w ten link.

Parking tuż przy wejściu :
Schodami w górę :
Pierwsze oznaki durnej urzędniczej decyzji już widoczne :(
W sumie jakby tak tutaj pierdyknąć poręcze...wszak zmoczone deszczem korzenie potrafią być śliskie ;)
Idziemy dalej - wolni od widoków biało-czerwonych (narodowo-patriotycznych?) barierek ;)
Jeden punkt widokowy nieco z boku :
Idziemy do celu nieco dookoła - gdy pójdziesz bezpośrednio wizytę tutaj zamkniesz w pół godziny :
Ale warto pójść nieco dookoła, bo tam takie niespodzianki :

Wkraczamy w strefę barierek. Bariery z samej nazwy oznaczają jakiegoś ograniczenie. Ograniczenie chyba urzędniczej myśli technicznej wchodzi tu w grę. Bo nie wiem co innego...
Fotografuję unikając tego badziewia jak tylko się da...
I teraz pytanie - a co się stanie jeśli ktoś spadnie z jednej ze skałek bez tych barier? Spadł ktoś tu kiedykolwiek? Może jednak łańcuchy na całej długości byłyby lepsze. Urzędniku - pomyśl...
Ostatni, pozbawiony elementu ludzkiego, kadr...
...i powoli wracamy do auta :
Przekora wzywa mnie jednak do dokładnej dokumentacji barierek - w końcu nie wiadomo ile tu postoją? Może przejdą do historii i zostaną zapomniane? Oby...
Bo jak można było skalać takie miejsce?
Jedziemy dalej -  PŁAWNA DOLNA  czeka...

Wpis na potrzeby zakładek  POLSKA  i  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE

3 komentarze:

  1. Mieszkam we lwowku i też nie podobają mi się barierki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie słyszałem o tym miejscu, dziwne.
    Trzeba odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a tam mnie nie było 😊 zaległosci mam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.