poniedziałek, 24 czerwca 2019

Dni Zgorzelca 2019 - koncertowe...

Dni Zgorzelca to oczywiście nie tylko koncerty - ale dziś pokażę finałowy weekend i takież koncerty. Będzie też nieco złośliwości - dla podtrzymania formy ;)

Sobotni wczesny wieczór ubarwiła swym występem Cleo - artystka raczej kojarzona z sexapilem, którego totalnie (mi) zabrakło :
 Było ładnie, rytmicznie, kolorowo ale czar słowianki jakby zgasł ;)

Może była zbyt wczesna pora na ciekawsze kreacje? Średnia wieku też za niska...
 Słowianki szt.2 były na koniec :
Niedzielny wieczór wypełnić swą obecnością miał zespół Video i Michał Szpak.
Jak dla mnie Video z Wojtkiem Łuszczykiewiczem zrobiło najlepszą robotę. Z dowcipem, z zaskakiwaniem widza, ze świetnym rytmem i dobra muzą - choć wiecie, że klimat to nie do końca mój. Mimo wszystko ekipa dała radę !!!
Amfiteatr wypełniony był po brzegi :
Nie wiedzieć czemu dzisiejszy widz żywy obraz ogląda na telefonie - były osoby, które cały koncert tak obejrzały ;)
Zaproszono młode fanki na scenę :
 Tłum oszalał ;)
A Wojtek zaczął rzucać koszulki nasączone ich koncertowym potem ;)
Osobiście bym nie łapał ale wyobrażam sobie te "relikwie" w mieszkaniu fanki Video ;)
Wojtek na scenie to prawdziwy żywioł :
A nawet poza sceną...
 ...nie stroni od fanów :
 Tu średnia wieku mocno zawyżona :)
Podpisy rozdawał, do zdjęć pozował, a na scenie...
...zapowiadany był Michał Szpak :
Michał to już zupełnie nie moja muzyczna bajka - ale niewątpliwie gwiazdą jest...
Nie można odmówić mu charyzmy ale jego maniera sceniczna kompletnie mi nie leży ;)
I to tyle koncertowych fot.

Teraz szykujemy się na  VIATHEA  i  Festiwal Grecki...

Więcej moich reportaży  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.