czwartek, 16 sierpnia 2018

Lubań - Wieża Bracka

Lubań - miasteczko odległe od Zgorzelca o niewiele ponad 20km. Zazwyczaj omijamy je jadąc w Karkonosze (bądź Izery) i nawet nie zastanawiamy się nad atrakcjami jakie mogą nas tam zaskoczyć. Dziś jedna z nich - WIEŻA BRACKA

Zlokalizowana w centrum miasta - nie sposób jej nie dostrzec :
 Przylegająca do małego niby-parku z nowoczesną fontanną :
 Słów kilka o niej :
 Wchodzimy na pięterko...
 ...a tu stała muzealna ekspozycja :

 Kiedyś, w latach 80-tych, na Rozdrożu Izerskim z młotkiem w ręce podobne wydłubywaliśmy :
 Tę wystawę zwiedziłem przy okazji, bo zasadniczym celem jest wizyta na wieży...
 ...i ruszam w górę :
Posępność aury budzi we mnie nadzieję na chwilkę ze słońcem :
Choć przyznam, że pochmurne niebo też wygląda ciekawie :
 Nieśmiałe przebłyski słońca :
 Widok na Izery - i znikający z krajobrazu miasta komin :
 I słońce w pełni - cierpliwość nagrodzona ;)
Dwie panoramy na koniec :
Nieco więcej w  GALERII

Wersja filmowa z wybranych kadrów - TUTAJ

Wpis na potrzeby zakładki  POLSKA

Jak kogoś interesuje stacja kolejowa to zapraszam  TUTAJ

Warto odwiedzić również były  BASEN

3 komentarze:

  1. Często widuję, ale nigdy nie wlazłem, nawet nie wiedziałem, że można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki naszego starego, pięknego Lubania :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.