poniedziałek, 28 czerwca 2021

Teatr KTO "Peregrinus"

O tym czym są teatry uliczne najlepiej opowie Wam zakładka z dorocznego  ViaThea  w Goerlitz. Brak tej imprezy z powodu pandemii wyjątkowo mi doskwierał... Tym bardziej radośnie przyjąłem wiadomość o tym, że  TEATR KTO  przyjedzie do Zgorzelca. I choć ostre słońce i upalna aura (niespecjalnie przeze mnie lubiana) męczyła tego dnia ciało i umysł, to nie miałem wątpliwości - musiałem tam być !!! Obejrzyjcie tych kilka zdjęć (no dobra, 99) i wiedzcie, że tego klimatu one nie oddały - trzeba tam być i poczuć tę atmosferę. Ja byłem, poczułem - i kilka fot popełniłem :)

Rozdawane maski służyły raczej do osłony przed słońcem :
O czym to wszystko było?  Przeczytajcie  TUTAJ   
Jakie ma opinie? Zerknijcie  TUTAJ

Ci co nie byli niech żałują - bo naprawdę było warto :) 

Więcej moich fotoreportaży  TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.