piątek, 5 listopada 2021

Towarowy na bahnhof Goerlitz

Na  STACJI GOERLITZ  ostatnio dało się zauważyć ruch pociągów towarowych. Jest to związane z remontem torów na stacji Horka (podobno do 9.11). Z tego powodu również  PODBIJARKA TOROWA  okupowała przez weekend bocznicę. Jakoś nie miałem szczęścia do uchwycenia wielu tych pociągów - ale mam za to jeden, który po chwili odjechał ze stacji. Na jego czele  BR 285  - akurat w kadrze z  DESIRO  złapana:

Innego dnia na stacji zastałem tylko wagony - za to ładnie widać (nieczynną) nastawnię bramową:
Temat być może będzie rozwojowy - ale niespecjalnie mam czas, by polować tam na jakieś lokomotywki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.