środa, 2 października 2013

Konkursowa Jazda Samochodem - Żarska Wieś "Wiatraki"

W drodze powrotnej z niedzielnej wycieczki do Kliczkowa, Grodźca i Żeliszewa (foty TUTAJ ) natknąłem się na końcówkę KJS-u - jest to memoriał poświęcony działalności sportowej Kasi Czypionki.
Szczegóły na WWW.ZGORZELEC.INFO

Początkowo stanąłem na końcówce prostej - minął nas poczciwy 126p z wielkimi facetami wewnątrz ;)
Wiatraki mają niewątpliwie swój urok :
Potem odebrałem telefon od sędziego (dzięki raz jeszcze!!!), że mogę się przemieścić w dogodniejsze dla mnie miejsce - i to właśnie foty z tego miejsca - czyli końca OS-u :
Tuman kurzu gdzieś w oddali oznaczał, że zbliża się coś...
 ...tym czymś był akurat fiacik :
 Sędzia odbiera kwity i wypuszcza załogę dalej :
A ja chwilami fotografuję wiatraki - warunki oświetleniowe świetne, a mocny wiatr błyskawicznie przesuwa chmury :
 Kolejna ekipa zdąża w kierunku mety...
 ...i odjeżdża zostawiając nas w chmurze kurzu :
 Auta na wzgórzu robią pętlę wokół wiatraka :
 I to była ostatnia ekipa - czyli koniec rajdu :)

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że najbardziej zachwyciło mnie na tych fotkach...niebo. Wspaniale uwiecznione stratocumulusy, które do tego pięknie kontrastują z barwą pól. Miód dla oczu po prostu :) A samochody...cóż, mogą w sumie być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w sumie też niebo zachwyciło najbardziej - mam kilka fotek z samymi wiatrakami i niebem właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.